Site icon מקרר יין Winebar

מקרר יין מומלץ

בין אם אתם אספני יין רציניים ובין אם אתם חובבי יין מתחילים, שילוב מקרר יין במטבח יכול לשנות אל כללי המשחק עבורכם. כדי שתבחרו את הסוג המתאים, הכנו עבורכם שלוש המלצות של מקררי יין אידיאליים לצרכים שלכם.

אם אתם נהנים מיין, יתכן ששקלתם לרכוש מקרר יין בשלב מסוים. זו ללא ספק תהיה רכישה חכמה ודרך נהדרת לאחסן ולשמר את כל סוגי היין בטמפרטורה המתאימה, מה שמבטיח גם הזדקנות נכונה של היין ופרופילי טעם מדויקים להפליא. בנוסף, אם אתם אוהבים לארח מסיבות, מקרר יין הופך את ההגשה לנוחה ואת הטמפרטורה של היין למושלמת לשתייה בכל רגע נתון. שלושת הדגמים הבאים מתאימים לסוגים שונים של חובבי יין: מתחילים, מתקדמים ומשוגעים לדבר.

למתחילים: מקרר יין ל- 28 בקבוקים דיגיטאלי

אם אתם מחפשים פתרון קירור יין אישי בקנה מידה קטן, ייתכן שלא תצטרכו יותר ממקרר יין 28 בקבוקים. כאשר אתם נמצאים בתחילת דרככם ורק מעוניינים לשמור ולקרר כמה בקבוקי יין כמו שצריך, הדגם המומלץ עבורכם יהיה מקרר יין 28 בקבוקים דיגיטלי UV WINEBAR דלת מראה כהה. מקרר זה פועל בשיטה הטרמו-אלקטרית (מוליכים למחצה) ומעניק את התמורה הטובה ביותר עבור הכסף שלכם. יש לו את כל התכונות שהופכות אותו ל- BEST SELLER, כמו עיצוב מרשים, ידידותיות לסביבה ולמשתמשים, אמינות, מחיר משתלם, גודל מושלם, עמידות והתאמה לכל עיצוב ולכל חלל ועוד. הסיבה שמקררי יין הטרמו-אלקטריים נחשבים למאוד מודרניים היא שהם פועלים ללא מדחס ומנוע (לכן הם גם מאוד שקטים), הם מגיעים בשלל עיצובים לבחירה ומתאימים לסוגים שונים של מטבחים.

מקרר יין 28 בקבוקים

לחובבי היין: מקרר יין מדחס ל- 100 בקבוקים

אם אתם חובבי או אספני יין סביר להניח שאתם מעט יותר בררניים במקרר היין שתבחרו לקנות. יחד עם זאת אינכם בהכרח זקוקים לכל התכונות, התוספות והפונקציות שקיימות. לכם יתאים דגם גדול, מקצועי שמציע בדיוק את מה שאתם צריכים כדי ליהנות מחוויית שתיית יין איכותית ומעודנת. מקרר יין 100 בקבוקים WINEBAR WBS-270T הוא אחד הדגמים המומלצים עבורכם: מדובר בדגם מאוד חזק ועוצמתי שמציע יחסי עלות מול תועלת גבוהים. למקרר זה יש את כל התכונות שחובבי יין מחפשים: מידוף מתכת, דלת זכוכית כהה, צג דיגיטלי, בקרת טמפרטורה, עיצוב אסתטי ונקי, גודל מושלם, יציבות ואמינות, אחסון של עד 100 בקבוקי יין והאפשרות לכוונן את המדפים הפנימיים בהתאמה אישית באופן אופטימלי.

למשוגעים בלבד: מקרר יין מדחס מקצועי ומפואר ל- 303 בקבוקים

אם שתיית היין כבר מזמן אינה תחביב עבורכם, זה הזמן להשתדרג ולפנק את עצמכם במקרר יין מפואר עם רמת גימור גבוהה והמון מקום לאחסון וקירור בקבוקי היין שלכם. מקרר יין מדחס מפואר מבית WineBar ישדרג פלאים את חוויית שתיית היין שלכם ויספק לכם את המענה המושלם. עם כל התוספות, הפיצ'רים והתכונות שישנן התכוננו להוסיף נוחות וסגנון למקרר היין שלכם, וליהנות מאיכות פרימיום בלתי מתפשרת, בדיוק כמו שאתם אוהבים. 18 מדפי עץ אלון נשלפים, תאורה מרהיבה, עיצוב עוצר נשימה, מסך מגע עם תאורת LCD, זכוכית דו שכבתית, דלת Stainless steel וכל המאפיינים שעושים הבדל גדול והופכים את חוויית שתיית היין לכמה שיותר ייחודית ואיכותית.

מקרר יין מומלץ

WineBar הוא מותג מקררי היין המוביל והוותיק ביותר בשוק מקררי היין בישראל. לחברה מגוון דגמים בטווח רחב של מחירים, מה שמאפשר לכל חובבי היין, מתחילים כמתקדמים, למצוא את מקרר היין שייתן את המענה השימושי, האיכותי והמותאם ביותר. אם אתם מחפשים את מקרר היין המושלם לצרכים שלכם, צרו עמנו קשר ונשמח לייעץ לכם!

 

 

 

 

 

 

 

Exit mobile version